Van Oslo naar Frederikshaven en dan naar Beethoven.

Terwijl wij lekker relaxed op de boot zitten komen we steeds dichter bij huis. Na een redelijke nacht zijn we vroeg, erg vroeg opgestaan. Om half zeven willen we ontbijten zodat we daarna nog wat foto's kunnen maken als de ferry de haven binnen vaart. Een erg lekker ontbijtje, we eten ons buikje rond. Na het eten brengen we de bagage alvast naar de auto, er is dan nog net tijd om de laatste plaatjes te schieten. Zoals het gisteren al een beetje ging met het inschepen, zo gaat het vanmorgen ook zo ongeveer. Als één van de laatste auto's gaan we van boord. Nou ja, we hebben nog steeds vakantie. En met Hein zijn rijstijl pakken we ze dadelijk één voor één wel weer terug. Om iets over acht rijden we op de snelweg, hé dat is lang geleden. Met 130 km op de teller gaat het lekker vlot, nu mag het ook van mij want de wegen lenen zich er uitstekend voor. Na in twee uurtjes een afstand van 200 km te hebben afgelegd strekken we even onze beentjes, Hein wil zelfs een kopje senseo zetten voor ons. De flinkerd. Maar het apparaat vergt teveel stroom, het wordt dus een pakje capri sun. Ach ook lekker. Na dik een kwartier willen we weer verder, Hein inspecteerd eerst de auto nog even. Tot onze schrik zien we dat we niet meer op vier profielbanden rijden, we hebben er nog drie. De vierde is een slik geworden, gelukkig is het maar 600 km meer naar huis.Dat wordt morgen dus een ritje naar de bandenboer. In de loop van de dag uploaden we nog wel de laatste foto's en ons laatste stukje tekst. Rest mij nu eerst alleen nog te zeggen dat alleen dit stukje tekst door mijzelf is bedacht en geschreven, Hein schrijft al de hele vakantie alle verhalen. Maar kennelijk vond hij de teksten soms op het randje en deed het dus maar uit mijn naam. Een ieder van jullie die mij iets beter kent moet al wel zo'n vermoeden hebben gehad. Groetjes en tot later vanuit een zonnig Denemarken, Jet. Ps. Nog zo'n zes uurtjes en dan knuffelen we Beethoven helemaal plat, die hebben we alle vier enorm gemist. En volgens buurman Rob is dat wederzijds geweest.