De laatste van deze reis

Onze laatste dag on Auckland was er één die we besteed hebben op en langs Queen Street. Shoppen. Tussendoor proberen in te checken. Het shoppen is geslaagd en het inchecken half. Later op de luchthaven lukte het ook om Jet mee te krijgen.

En dan zijn wij net of line en net in de lucht of er slaat een stevige aardbeving toe. Wij zijn er niet door geschaadt, maar vreemd is het wel dat het gebied waar wij nog geen week geleden hebben genoten van de kronkelweggetjes en de natuur nu een noodtoestand rechtvaardigt.

Wij zijn vandaag druk met inchecken en uitchecken. China in is lastig, mar China uit is misschien nog wel lastiger. Douane waardeert het niet dat Jet mijn bagage meepakt en ze mag dan ook prompt voor een nadere inspectie. Dat vindt ze natuurlijk niet erg leuk. Misschien leert ze het af om zo te haasten bij security.

China uit willen ze niet geloven dat onze zelfcheckin boardingpasses ook echt boardingpasses zijn. Na overleg van meerdere chinese officieren komen we door. Lekker op tijd bij de gate dus kunnen we luxe zitten wachten en hier is, weliswaar met schreeuwende chinezen op de achtergrond en voorgrond, wifi.

Ik sluit af met de stelling dat het ons nog steeds goed gaat en we nog maar één vlucht te gaan hebben. Gelukkig met KLM waardoor het china gehalte iets lager zou moeten zijn, maar om ons heen is het wel alleen maar.........

Gisella

Super genoten van jullie verhalen en mooie foto's! Hoor dat met Amber alles goed is, gelukkig. Wens jullie een goede reis terug.

Christien Potze

Eind goed, al goed.
Bedankt dat we jullie reis op deze manier mochten mee beleven. Een super reis! We wensen Amber nog een hele fijne tijd toe, met name rond de kerst en de jaarwisseling samen met Niels.