Ardennen here we come

De laatste spullen in de auto. De vouwwagen afsluiten. Verlichting checken, oeps. Dat is niet goed, geen licht op de kar. Zo eindigde ik gisteravond.

Zo eindigde ik gisteravond.

Dus vanmorgen eerst shoppen voor een nieuwe verloopstekker. Als deze eenmaal gekocht is zou het simpel moeten zijn. Maar dat is het natuurlijk niet.

Maar dat is het natuurlijk niet.

De ene keer heb je een knipperlicht links en de andere keer rechts en niet omdat je een hendeltje overhaalt.

Maar gelukkig een schroevendraaier en wat schuurpapier later en alles brandt zoals verwacht en behoort.

Nu nog even bellen naar de camping, om te controleren of ze plek hebben.

Nee meneer alles zit vol maar ik kijk nog wel even.

Wiedrich vind een plekje voor in ieder geval vandaag tot maandag en dan kunnen we wel blijven maar moeten we naar een andere plaats.

Voor nu is er voldoende en ik geef haar mijn telefoonnummer zodat ze kan bellen als ze toch voor de hele periode een plek vindt.

Als de dames straks gedoucht zijn, ben ik er klaar voor, de camping wacht op ons, dan kunnen we gaan.

Camping Bertrix in de Belgische Ardennen.

Of toch niet.

Ik vergat de lampen uit te doen na de test dus de wegenwacht er maar weer bij. Het zal ook eens gewoon vanzelf gaan.

Ardennen we have a problem.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!