De eerste kampeerdag

We worden rond 10 uur wakker. Ik heb me vannacht andersom in bed geinstalleerd. Mijn hoofd ligt nu hoger dan mijn voeten en dat voelt beter. Na het ontbijt ga ik naar de receptie. De dame weet nog dat ze gisteren met me gebeld heeft. Ik vraag haar of ze al iets kan zeggen over ons verblijf na maandag. Ze gaat zoeken, maar het blijft lastig. Uiteindelijk vraagt ze een colega die het van haar overneemt.

Hij tovert even later een nieuwe plek voor ons te voorschijn. Plek 205 en we kunnen er vanaf morgen al naar toe. Hij heeft eventueel hulp voor ons ivm de auto, want zonder benzine gaat starten niet lukken. Plek geregeld, nu de ANWB bellen. Die beloven tussen nu en 2 uur later een techniker te sturen. En inderdaad keurig na anderhalf uur een telefoontje van een Frans sprekende meneer die zegt over 10 minuten bij de receptie op me te wachten. Ik haal hem op en rij mee naar de auto.

De techniker begint er aan en even later zegt hij klaar te zijn. Niks leiding vervangen, maar simpel een slangenklem om de leiding en weer op de juiste plaats bevestigen. Hij zegt dat het klaar is en dat ik mag starten. Dat gaat lastig, lege leiding. Na een paar pogingen komt het beest weer tot leven en geeft de techniker me een hand en vertrekt. Niet nadat hij me heeft bezworen dat er geen probleem meer is.

Ik kan de geur van benzine maar niet kwijtraken. Blijft lastig. Eerst maar eens tanken. LPG is in Libramont. Dat is 15KM, maar beter dan geen gas. De auto rijdt en stinkt niet echt dunkt me. Ik besluit om maar 20 liter benzine te tanken en natuurlijk LPG. Dan weer terug. Ik kom zonder kleerscheuren weer op de camping en parkeer naast de tent. Zou het dan nu toch goed blijven?

Reacties

Reacties

trijnie stroetinga

Fijn dat de auto het weer doet.hopelijk nu hee problemen meer.
Staan jullie op een veldje voor twee.naast het speelbos?
Daar hebben wij jaren geleden gestaan.
Geniet van jullie vakantie.
Hebben ze daar ook nog de fakkeltocht van camping naar dorp.en dan een vuurwerk show?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!