Wisselend mooi weer, camping dagje met kleine excursie

Het weer wisselt. Wolken halen de zon weg waardoor de aangename tot warme stralen ons niet constant bereiken. We hebben vandaag gebieg te zien op de camping. De buren voor en naast ons vertrekken.

ik lees vandaag mijn vierde Easy Company boek uit en de dames genieten vooral van de zon.

Na boodschappen gedaan te hebben, besluit ik via een nieuwe route naar de camping terug te rijden. De weg voert ons eerst over de N89. Na een tijdje deze doodsaaie 4 -baans autoweg gevolgd te hebben sla ik linksaf. Daar belanden we op een boererf, tenminste als ik niet was teruggereden. De foto van vandaag is gemaakt terwijl ik me oriënteer.

Toch maar terug naar de N89 en door naar Bouillion. Leuke stad/dorp. Van Bouillion gaat het via bergweggetjes terug naar Bertrix. We komen langs een padvinderskamp aan een riviertje en een terrassen ampung ook aan een rivier een stuk verderop. Uiteindelijk komen we Bertrix weer binnen van dezelfde kant en niet via de beoogde andere route naar de camping. Morgen maar weer eens proberen die kant te verkennen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!