Day One

Na een heerlijke knuffel van die prachtige jongedame die wij Amber noemen is het tijd voor koffie. Op de luchthaven gaan we naar de Mac voor een big mac. De echte koffie die Amber an de overkant scoort, gaat er prima in. Zeker na de gore zoete lauwe koffie van China Southern.

Een sigaar smaakt ook prima, aangestoken met de door Amber alvast aangeschafte aansteker. Nog even snel de contacten aanscherpen, Facebook en LinkedInn uitwisselen met de reisgenoten en naar de auto. Eerst naar blindfoundation waar we even snel de boel mogen bekijken. Haar Zuidafrikaanse collega vindt het erg leuk even Afrikaans te spreken. Vel te moe om het echt in ons op te nmene gaan we na een kwartier weer verder.

De reis gaat nu naar Ambers verblijf. Spul naar boven en deels uitpakken, waarna Amber naar het werk gaat en wij snel gaan pitten. Ondertussen via Twitter nog even de Mexicaanse GP volgen om die zure Duitser op het podium te zien staan.

Amber is al bijna weer thuis als wij wakker worden. ALs ze er is pakken we ons weer op om naar het motel te gaan. Daar uitladen en op boodschap. Ff voedel en drin ken scoren en naar de haven. Bij Danny Doolan's eten we overheerlijk om nu snel naar het otel te gaan al waar Amber haar kado mag uitpakken. Ik moet nu gaan want de dames zijnn erg ongeduldig.

Jan Jelsema

Goed nieuws Hein!
Die zure Duitser is teruggezet naar plaats 5!
Verstappen 4, Ricciardo 3 ????